torsdag 27 mars 2008

Godkänt på Analystentan!

ANALYS GRUNDKURS 7,5 HP

Fick tillbaka tentan. Det blev en 4:a som betyg i kursen. Det känns hur bra som helst! Vad skönt! Nu är denna kurs avslutad. =)

STATUS: =)

MIKRODATORTEKNIK 7,5 HP

Fick U i inlämningsuppgiften för C1, så jag måste göra en omtenta i det. Det var lite tråkigt. Det blev lite körigt där i slutet. Man fick välja om man ville syssla med analyskursen eller denna i princip. Därför kom denna i kläm. Men men, så är det. Jag är jätte glad att jag har kommit så långt ändå, med tanke på att jag jobbar 100% och pluggar 100%.
Kursen kom efter i början. Material var inte ute i tid osv, så vi har fram till den 18 april på oss att avsluta kursen. Därför har jag hastat på och avslutat två laborationer B3 (tangentbordet) och B4 (C och assembler). Vet inte om jag blev godkänd på dessa, men jag hoppas på det.
Nästa labb är B5, håller på med den för fullt. Tanken är att det man trycker på på tangentbordet, ska synas i en display. Följande koppling har jag gjort hitentills:



Vi får se hur det går med labbandet, men jag måste verkligen få till detta nu. Får jobba på som bara den =)

STATUS: =S

Inga kommentarer: