onsdag 11 juni 2008

Tentamen gjord i Elkretsteori + studier på LTU fortsätter

Tentamen för kursen Elkretsteori gick av stapeln i helgen som var och avslöts igår tisdag den 10 juni. Jag har lämnat in den och är nöjd med mitt svar. Det var en svår tenta, men jag gjorde så gott jag kunde, så jag är nöjd ändå. Får se om jag behöver göra om den eller inte. För att sedan avsluta kursen (om tentan blir godkänd) behöver jag avsluta två labbar).

STATUS: :/

Studierna på LTU fortsätter. Jag och Annika jobbar ihop i detta projekt. Det är jätte bra att man kan göra det. Vi har precis lött ihop hårdvaran och ska börja med kodningen strax. Det är en del informationssökning som krävs också. Tanken är att två servo motorer ska börja snurra. Det ska nog gå bra. =) Däremot är allt försenat! Det är synd faktiskt, men det är bara att jobba på och se glad ut =)

STATUS: =S

Inga kommentarer: